Често задавани въпроси | www.inhalatori.bg
Медицински изделия за профилактика и лечение
favorite_border Любими

Често задавани въпроси






Правила и друга важна информация, която трябва да знаете за инхалациите
За да постигнете максимален ефект при приложение на лекарсвения препарат, е необходимо температурата на аерозола да бъде в диапазона 25-28°C. Почти винаги в инхалатора се поставя само едно лекарство за лечение на конкретно респираторно заболяване.
При повечето медикаменти е необходимо разреждане. В контейнера за медикамент към лекарството добавяйте само физиологичен разтвор за инхалаторно приложение, така както е предписал лекуващия ви лекар.
При заболявания на горните дихателни пътища (нос, синуси, носоглътка), вдишването трябва да се прави през носа, а издишването през устата. 
При заболявания на гърлото, ларинкса, трахеята, бронхите, се препоръчва да се вдишва аерозол през устата. Дишането трябва да бъде дълбоко и равномерно, доколкото е възможно.
След провеждане на инхалация, няма ограничение за излизане навън, защото при процедурата не се разширяват дихателните пътища, тя просто доставя лекарствени вещества до тях.
Важно изискаване е час и половина преди и още толкова след инхалация, човек да не се храни.

Как се почиства инхалатора?
Най-малко веднъж седмично получаваме обаждане от потребител, изпаднал в паника, защото устройството му не работи. За да нямате проблеми с устройството и употребата му, след приключване на инхалацията измийте обилно с вода контейнера за медикамент. Не трябва да допускате засъхването на медикаменти по контейнера! Останалите инструкции за употреба варират в зависимост от инхалатора.
Когато се налага инхалаторът да се ползва от повече от един пациент, следвайте процедурите за дезинфекция, описани в ръководството за употреба. Винаги четете и спазвайте инструкциите на производителя за вашето устройство!

 

Безплатна ли е доставката на продуктите в сайта?
При поръчки над 100 лв. на продукти, които не са с намаленана цена, ние от inhalatori.bg винаги се стремим да предложим на клиентите си безплатен вариант за доставка. Точна информация за цената на доставката на Вашата пратка може да получите при завършването на поръчката си, след избор на конкретен метод за доставка.

Условията за безплатни доставки могат да бъдат различни в зависимост от периода на годината и натоварването на куриерските ни партньори. Затова Ви приканваме при завършването на поръчката си да проверявате дали доставката Ви ще бъде безплатна, особено в празничните периоди.

При неполучена пратка повече от веднъж потребителят заплаща всички куриерски разходи за транспорт при бъдещи негови поръчки, като цената се определя от inhalatori.bg в платформата inhalatori.bg и се предоставя като предварителна информация.

Искам да поръчам от inhalatori.bg. След колко време ще получа пратката си?

Поръчките се доставят в зависимост от наличността на продуктите, начина на доставка, както и часа, в който са регистрирани в нашата система. Преди завършването на поръчката може да се види очакваният срок за доставка. След като  поръчката бъде изпратена, ще получите уведомителен имейл, с който потвърждаваме деня на доставка.

Мога ли да направя поръчка до офис на Speedy/Econt/EasyBox?

Да. При финализиране на поръчката може да се посочи, както адрес, така и офис на Speedy или Econt или EasyBax кутия в съответното населено място.  

Мога ли да получа пратка от офис на inhalatori.bg?

Да. Клиентите ни, от София могат да вземат пратката си от офисиса на inhalatori.bg, описан по-долу. 

За гр. София: 

гр. София 1680, ул. „Тодор Каблешков“ № 69, маг. 6

Мога ли да платя поръчката си в брой на куриера, когато тя бъде доставена?

Да. При доставка от куриер на адрес поръчката може да бъде заплатена в брой. При създаване на поръчка се избира вид на плащане „Наложен платеж“. 

Мога ли да платя поръчката си с карта на куриера, когато тя бъде доставена?

Да. Вече имаш възможност да платиш поръчката си с карта на ПОС терминал, интегриран в служебното устройство на куриера. При създаване на поръчка се избира вид на плащане „Наложен платеж“.  

При неточни или сгрешени данни, предоставени от потребителя за адрес на доставката, при което стоката бъде изпратена на грешен адрес, разходите за куриерска услуга за пренасочване на пратката са за сметка на потребителя.