Медицински изделия за профилактика и лечение

Доставка






Доставката на поръчана от онлайн магазина стока се извършва с куриери СПИДИ, ЕКОНТ или САМДЕЙ. Доставки се извършват само на географската територия на Република България. 


ВАЖНО: Стоките се доставят единствено след направено потвърждаване по телефона от служител на ПАМ 2000 ЕООД!
 

Срок на доставка 

Поръчки, направени през почивните дни, се обработват в първия работен ден, след постъпване на заявката.
Сроковете за доставка на поръчани чрез онлайн магазина стоки са следните: 
Стоки, поръчани  до 16 часа и потвърдени от ПАМ 2000 ЕООД за текущия работен ден, се доставят на следващия работен ден за градовете и до 48 часа за по-малките населени места.
Пратките по желание могат да бъдат доставени и до поискване в съответните офиси на куриерите на следващия ден след поръчката, при положение, че този ден е работен за куриера.

ВАЖНО: Посочените срокове се прилагат доколкото не противоречат на сроковете/възможностите за доставка, прилагани от съответния куриер. 

Цена на доставка
Цената на доставката зависи от размера на пратката, нейното тегло, начина на плащане,  от използвания куриер и от мястото на получаване. 
Поради постоянно променящите се цени на куриерските компании не можем да предвидим и предложим на клиентите си безплатна доставка. Тя е платима и към настоящия момент за доставка до адрес е фиксирана на 7.9 лв., за доставка до офис на Еконт е 6.9 лв., за доставка до офис на Спиди е 5.9 лв.
Магазинът запазва правото си да променя цената за нестандартни пратки, ако това се налага от куриерските компании,  като се задължава да поиска потвърждение за тази промяна от страна на купувача, при изпълнение на поръчката. 
При невъзможност за връчване на пратката и при второ посещение, не по вина на куриера, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява, като в този случай, като санкция за неизпълнението му от страна на купувача, ПАМ 2000 ЕООД задържа всички заплатени от купувача суми. Казаното в предходното изречение се отнася и за случаите, когато получател неоснователно откаже да приеме дадена пратка.


ВАЖНО: Всяка доставка се застрахова, за да се гарантира сигурността й при транспортиране. За да е валидна застраховката е необходимо да проверите състоянието на пратката в присъствието на куриера. 
Всички пратки се изпращат с опция преглед. Ако забележите нарушена опаковка или цялост на продукта, причинени при транспортирането, трябва своевременно да предявите рекламация към куриера. Ако сте приели пратката, е невъзможно предявяване на рекламация за транспортни дефекти.